Новини канабісу

Перші в Канаді регульовані супозиторії з канабісу орієнтовані на жінок

Медицина
Ліцензований у Альберті виробник канабісу Prairie Grass каже, що його нова лінійка супозиторіїв з канабісу є першою, що потрапила на регульований ринок марихуани Канади, і компанія сподівається, що нішеві продукти задовольнять ринковий попит з боку жінок-споживачів.

Компанія, заснована жінками, визнала «розрив на ринку канабісу, спрямований на жіноче здоров’я та оздоровлення», – сказала Ребекка Томсон, спеціаліст із забезпечення якості в Prairie Grass і співпрезидент компанії разом із сестрою Олівією Пеннер.
«Ми точно знаємо, що це те, про що просять пацієнти», – додав Томсон.
«Я справді вважаю, що ми заповнюємо прогалину, незалежно від того, чи зрозумів ринок, що розрив є».

Супозиторії Prairie Grass, призначені для вагінального або ректального введення, мають два різновиди:
  • Relief Pods, що містить 10 міліграмів THC на одиницю (максимум відповідно до канадських правил).
  • Eve Pods, що містить 40 міліграм CBD, отриманого з коноплі на одиницю, і приблизно 1 міліграм THC.

Thomson сказав, що Prairie Grass вважає, що вони першими випустили на ринок державні супозиторії з канабісу.

Вона сказала, що компанія не спостерігала жодних інших у продажу, хоча вони чули про спеціальні супозиторії з канабісу, які виробляються в аптеках.

Канадський регулятор охорони здоров'я Канади підтвердив, що отримав сповіщення про супозиторії з марихуаною відповідно до федерального закону про каннабіс, але сказав, що не відстежує, чи випускаються продукти з канабісу на ринок.

Потрібне схвалення згідно з Законом Канади про харчові продукти та ліки для того, щоб продукт з канабісу, включаючи супозиторії, міг заявляти про здоров’я, сказав MJBizDaily речник Health Canada .

«Усі продукти, що продаються відповідно до Закону про каннабіс, включаючи супозиторії, не повинні містити терапевтичних або інших заяв про здоров’я», – зазначив речник.

Супозиторії канабісу Prairie Grass продаються через канадський ринок медичної канабісу.

Однак компанія також продаватиме супозиторії через рекреаційні канали та планує розмістити їх через оптового продавця Онтаріо для покупки в магазинах для дорослих.

Томсон сказав, що Prairie Grass також працюватиме над тим, щоб доставити супозиторії з канабісом до магазинів для дорослих у Британській Колумбії, Альберті та Саскачевані.

Томсон наголосив на важливості надання супозиторіїв з канабісом через канали для використання дорослими, а також медичні.

«Наприклад, якщо жінка звертається до нього для підтримки ендометрія або менструального болю», – сказала вона.

«Часто для споживачів і пацієнтів може бути складно й обтяжливо отримати медичні рецепти, зареєструватися на медичних маркетплейсах та отримати (продукти) до дверей, а не просто підійти до своїх ( для дорослих) диспансер і придбати продукт».

Хоча Томсон сказав, що Prairie Grass не має приблизного загального розміру адресного ринку супозиторіїв з канабісу в Канаді, компанія помітила інтерес до супозиторіїв CBD у Сполучених Штатах.

«Я думаю, що існує великий попит на розширення можливостей жіночого здоров’я», – сказала вона.

«Отже, з цієї точки зору ми дивимося на це населення, а це майже 50% канадців».